Üzletági asszisztens (Budapest)

A jövő online szolgáltatásait, digitális termékeit fejlesztjük, agilis, összetartó csapatainkkal. A komplex megoldásokat kereső magyarországi szervezetek vezető digitális partnere vagyunk.

Mi lesz a feladatod?

  • T&M üzletág támogatása, projektek koordinálása
  • Szoros együttműködés az üzletágvezetővel
  • Kapcsolattartás üzleti partnerekkel és jelöltekkel
  • Portfóliók begyűjtése, mini interjúk lefolytatása
  • Szerződések, keretszerződések elkészítése, ellenőrzése, folyamatos nyomon követése
  • Pre-sales támogatás
  • Adminisztratív feladatok

Kit keresünk ehhez?

  • Szeretsz csapatban dolgozni
  • Tapasztalt vagy szerződések előkészítésében, elkészítésében
  • Tapasztalt vagy ügyfelek kezelésében- ügyfélorientált vagy
  • Rendelkezel releváns tapasztalattal, kiismered magad a T&M világban
  • Kapcsolatrendszer nagy előny
  • Jól kommunikálsz és precíz vagy
  • Középfokon beszélsz angolul

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Törődünk egymással. Nekünk fontos, hogy nálunk mindenki büszke lehessen arra, amit csinál, sikerélménye legyen és jól érezze magát a többiekkel.
  • Folyamatosan fejlesztjük magunkat.  Mi tíz év múlva is veled szeretnénk dolgozni, és teszünk azért, hogy addigra a szakmád legjobbja legyen belőled.

A többi már csak felsorolás szinten:

  • Modern az irodánk, gyümölcs- és zöldségnapok, sportkártya, céges sportcsapatok, egészségbiztosítás, céges telefon, előfizetés és laptop, kényelmes kanapék, erkélyek és kávék, belső képzések, szakértő csapatok és konferencia előadók, softskill-suli, csapatépítők és céges karácsonyok, sörözések, palacsinta napok, dolgozni járó kiskutyák és rengeteg barátságos munkatárs.

Jelentkezz a hr@virgo.hu címen!

Kapcsolat

Kérem írjon üzenetet!
Kérlek olvasd el és fogadd el az adatkezelési tájékoztatót!